Το Game Maker είναι ένα περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Το συγκεκριμένο περιβάλλον προγραμματισμού είναι αρκετά εύκολο και είναι κατάλληλο για παιδιά. Στη συνέχεια ακολουθεί ένα βίντεο που δείχνει βήμα προς βήμα τη διαδικασία δημιουργίας ενός παιχνιδιού με λαβύρινθο. Στη συνέχεια θα βρείτε μια επεξήγηση των λειτουργιών που χρησιμοποιούνται στο βίντεο.
Οι σημαντικότερες λειτουργίες που παρουσιάζονται στο παραπάνω βίντεο είναι οι εξής:
α) sprites: είναι οι εικόνες που θέλουμε να έχει το παιχνίδι μας π.χ. τα φρούτα, οι εχθροί, ο τοίχος, ο παίχτης κλπ.
β) objects : είναι τα αντικείμενα τα οποία τα συνδέουμε με τα αντίστοιχα sprites. Στα αντικείμενα ορίζουμε events (γεγονότα) και τις κατάλληλες ενέργειες, actions, που θέλουμε να εκτελούνται όταν ενεργοποιηθεί ένα γεγονός.
γ) instances: είναι τα διαφορετικά στιγμιότυπα ενός αντικειμένου τα οποία μπορεί να εμφανίζονται σε ένα παιχνίδι.
δ) rooms: είναι οι διαφορετικές πίστες του παιχνιδιού μας
Οι σημαντικότερες λειτουργίες που παρουσιάζονται στο παραπάνω βίντεο είναι οι εξής:
α) sprites: είναι οι εικόνες που θέλουμε να έχει το παιχνίδι μας π.χ. τα φρούτα, οι εχθροί, ο τοίχος, ο παίχτης κλπ.
β) objects : είναι τα αντικείμενα τα οποία τα συνδέουμε με τα αντίστοιχα sprites. Στα αντικείμενα ορίζουμε events (γεγονότα) και τις κατάλληλες ενέργειες, actions, που θέλουμε να εκτελούνται όταν ενεργοποιηθεί ένα γεγονός.
γ) instances: είναι τα διαφορετικά στιγμιότυπα ενός αντικειμένου τα οποία μπορεί να εμφανίζονται σε ένα παιχνίδι.
δ) rooms: είναι οι διαφορετικές πίστες του παιχνιδιού μας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου